Az INGYENES “ADAT őr” szolgáltatásunknak köszönhetően Ön mindig minden változást szemmel tud tartani. A szolgáltatás a következő képen működik. A cégünkkel való szerződéskötés után, ha Ön igényt tart rá, akkor aktiváljuk az Ön “ADAT őr” fiókját. A bejelentkezési adatok kigenerálása után a szolgáltatást már igénybe is veheti.
Az “ADAT őr” a következő szolgáltatásokat kínálja:
- Azonnal elérhetővé válik minden postai úton a cégszékhelyre érkezett levél PDF formátumban
- A cég alkalmazottainak fizetési szalagjai letölthetőek
- Cégen belüli kommunikációra ad lehetőséget
- Új dokumentum felkerüléséről mailben értesítést kap
- A kiálított számlák bármikor bárhonnan elérhetővé válnak
- Hozzáférés a cég alkalmazottainak listájához
- A havi járulékbefizetés áttekintését
- A leadott adóbevallások és egyéb hivatalos okiratok másolatához való hozzáférést